Gyakran Ismételt Kérdések
Milyen készülékeket árulunk?
Csak és kizárólag új, gyári csomagolásban érkező készüléket vásárolhatsz tőlünk.
Hogyan vásárolhatsz nálunk?
Webáruházunkban a nap bármely szakaszában leadhatod rendelésed.
Webshopos vásárlás esetén a termék kiválasztása után a kosár ikonra kattintva tudod elindítani a vásárlást. Itt meg kell adnod a szállításra és fizetésre vonatkozó információkat. Webshopunkban csak regisztrációval lehet vásárolni, a termékek értéke miatt.
Az oldalunkon található termékek raktáron vannak.
Rendelést követően az értékesítő munkatársaink visszaigazolják a rendelést. A szerződés a felek között akkor jön létre, amikor az üzletünk elfogadja és azonos tartalommal visszaigazolja az általad tett megrendelést. A rendelés tényét nyugtázó automata email nem minősül visszaigazolásnak, az csupán egy tájékoztató, hogy a rendelésedet fogadtuk.
Hogyan tudod átvenni a megrendelt terméket?
A rendeléseket futárszolgálatokkal szállítjuk ki. Személyes átvétel telephelyünkön nem lehetséges.
Hogyan tudsz fizetni?
A fizetési módok a futárszolgálattól is függnek, információk a szállítási és fizetési feltételek menüpontban.
Mit tehetek, ha nem tetszik a megrendelt termék?
Megrendelésed során élhetsz a 213/2008. (VIII. 29.) és a 17/1999. (II. 5.) kormányrendeletben részletesen rögzített feltétel nélküli elállási jogoddal.
Internetes vásárlások esetén a szerződéstől az áru átvételét követő 14 (naptári) napon belül indoklás nélkül elállhatsz, ezt az említett határidőn belüli írásos nyilatkozat elküldésével jelezheted. Az átvétel dátumát bizonyítja a postai csomagjegyzék, illetve a futárszolgálat szállítójegyzéke. Elállásnál az Eladó köteles a Vevő által kifizetett teljes összeget (vételár és szállítási költség) haladéktalanul, de legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő 14 (tizennégy) napon belül visszatéríteni. Ezúton felhívjuk szíves figyelmed, hogy a vevő viseli az elállás esetén, az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült összes költséget. Az Eladó követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Az internetes vásárlásoknál is érvényesek a szavatossági jogok, ha a termék gyári hibás, akkor fordulj hozzánk minőségi kifogásoddal.
Fontos tudni, hogy az elállási jog lényege, hogy a 14 napos határidő alatt megbizonyosodhass arról, hogy a termék alkalmas a rendeltetésszerű használatra és megfelel az egyéni használati céljaid teljesítésére, tehát a csomagolás felbontása és a termék kipróbálása nem vezet az elállási jogod elvesztéséhez.
Ha a terméket nem csak kipróbáltad, hanem ezen felül is használtad (pl: SIM kártyával beüzemelted/aktiváltad), akkor a termék ebből fakadó értékcsökkenéséért felelősséggel tartozol az Eladó felé.
További fontos információ, hogy kormányrendelet csak a FOGYASZTÓKRA vonatkozik. A Ptk. kötelmi jogi szabályait tartalmazó Hatodik Könyve a 93/13/EGK irányelv 2. cikk b) pontjának megfelelően azon természetes személyekre szűkíti le a fogyasztó fogalmát, akik a saját szakmájuk, üzleti tevékenységük vagy foglalkozásuk körén kívül kötnek szerződést. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy a Rendelet hatálya nem terjed ki:
- a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személyekkel; (legyen az akár jogi-, vagy természetes személy)
- a nem természetes személyekkel megkötött szerződésekre (céges vásárlók)
Van lehetőség részletfizetésre vagy áruhitelre?
Jelenleg nem rendelkezünk ilyen szolgáltatással.
Hogyan működik a házhozszállítás?
Házhozszállítással rendelt termékeket kiszállíttatjuk Magyarország területén belül bárhová. A rendelésed feladásakor értesítünk email-ben és/vagy telefonon, hogy a csomagot összekészítettük és még aznap átadjuk a futárnak. A kiszállítás alapesetben a következő munkanapon 8:00 és 17:00 között várható, kivételes esetekben (pl: karácsonyi időszakban) viszont előfordulhat, hogy csak a 2-3. munkanapon, illetve az esti órákban 20:00-ig kézbesítenek.
Az egyedi igényeket sajnos a futárszolgálat az esetek többségében nem tudja figyelembe venni, tehát ha például délelőtti kiszállítást kértél, mi természetesen feltüntetjük a csomagodon, de nem garantált, hogy akkor tudják vinni a csomagot. Feladást követően a csomagod aktuális helyzetéről érdeklődhetsz a futárszolgálat ügyfélszolgálatánál. Amennyiben nem kapsz értesítést a csomagod azonosítószámáról, kérjük keress minket elérhetőségeinken és segítünk.
Mikor megérkezik a futár, kérjük, nézz bele a csomagba, hogy a megfelelő terméket kaptad, illetve hogy fizikálisan egyben van-e. Ha a fizikai behatásra utaló sérülést fedezel fel és futár távozása után jelzed csak, hogy így érkezett a csomag, akkor a panaszodat sajnos nem tudjuk elfogadni. Ha bármilyen rendellenességet látsz a készüléken, azt még a futárnak jelezd és vetess fel jegyzőkönyvet.
Milyen garanciát kapok a készülékekre?
Pontos tudnivalók ezzel kapcsolatban a következő linken tekinthetőek meg:
A vásárlás tényét minden esetben a vásárlónak kell igazolnia, így a garancia nem érvényesíthető, ha a számlát vagy a vásárlást bizonyító dokumentumot, illetve garancialevelet a vevő nem tudja bemutatni.
Mit tegyek, ha hibás a termékem?
Amennyiben valamilyen hibát találsz a termékedben, először javasoljuk, egyeztess üzletünkkel az info@profimobil.hu email címen.
Hogyan juttassam vissza a hibás terméket?
A meghibásodott bolti (forgalmazói) garanciával vásárolt termékeket a szervizünk címére kell eljuttatnod. Ezt személyesen nem, csak postai úton vagy futárral tudod megtenni. Ennek költségét neked kell fizetned. Az utánvéttel küldött szervizes csomagokat nem áll módunkban átvenni. Telefon, tablet vagy okosóra esetében a vásárlást igazoló számla és/vagy garancialevél (ha járt hozzá), illetve ennek fénymásolata fog kelleni.
Konkrét hibaleírást kérünk egy papírra, hogy mi a baja a terméknek, milyen hibát produkál. A termék kiegészítő tartozékait (headset, adatkábel, stb) nem kérjük, csak magát a telefont vagy tabletet. Szükségünk lesz még az aktuális elérhetőségedre, pl. egy telefonszámra, amin kereshetünk később egyeztetés céljából. Amennyiben van rá lehetőséged a kijelző és egyéb telefonzárakat mindig vedd le a készülékről, különben nem tudjuk tesztelni az eszközt. Célszerű otthon biztonsági mentést is készíteni minden tárolt adatról, mert a szoftveres helyreállításoknál a telefon tartalma törlődni fog.
Kérjük, hogy a termékek csomagolása lehetőség szerint maradjon ép, ne legyen ráírva semmi, az eszközöd azonosítószámai vagy a vonalkód leolvasható legyen.